FORD KA TURBO Arabayı istanbuldan oldukça bilgili bir abi den aldım. Güzel işler yapmışlar KA için. Biz de alıp daha da iyileştireceğiz zamanla. Araç stock motor üzerine inşa edilmiş bir turbo sistem ile hareket ediyor. Parçalar: 75mm düşük sıkıştırma d16 piston, Newman ın 260 dereceli egzantrik Garret Gt2052 turbo . Hks BOW 3 bar yakıt regülatörü Ecumaster Digital Ecu Tuner 3 piggyback Custom emme manifoldu 8 enjektörlü. Oil catch can, İntercooler HKS Electronic Boost Controller EVC İnnovate AFR / OİL TEMP / OİL PRESSURE / WATER TEMP / SHIFT LIGT / BATTERY Autometer RPM Fidex custom krom emme manifoldu + sona kadar krom düz 51 lik sistem, sonra warex QUAİFE LSD Hidrolik El freni, Fiesta ST150 MK5 280 mm ön fren sistemi . Bagajda güzel bir kendinden amfili subwoofer ve kapılarda 15x7 pioneer ovaller var. Oem teybe BT uygulaması yapılmış güzel çalışmakta. 114 bin km de bize geldi, 2. araç olarak hayatına...
Citroen C5 ile 08.06.2024 tarihinde yollarımız kesişti. İlan fotolarını ekleyeyim önce, sonra nerden nereye gelmişiz bakalım. Noter sonrası ilk pozlar. Garaja geldiğimiz anda abili kardeşli çektim hemen. Bakımını da aynı anda halledeyim istedim kafamdan çıksın. Sağ olsun parçacı 3 filtrenin 2 sini hatalı vermeyi başardı. Gittik değiştirdik. Sökülen temizlenmeden takılmaz, o yüzden ilk yağ çubuğu ile başladım. Kaput altı sanırım ilk defa temizlik görüyor. Çok pisti. Temizlik öncesi hali. Durum vahim. est forclean baya güzel iş çıkartıyor. Tapa pulunu bakır olarak bulamadım, oringli olandan aldım. Mazot filtremiz bosch olarak değişti. Sarı yağ işareti oldukça pisti temizledim. Yağ filtresini 25nm tork ile sıktım. Hastaya serum bağladık :) Fren hidroliği rengi hoşuma gitmedi. Elimde 2 kutu dot4 vardı. Haznedekini çektim komple dğeiştirdim. Rengi baya koyulmuş. Farlar da ilgi istiyordu, gerekeni yaptım elbette. Parlatma sonrası farlar çok güze...
29.05.2025 Tarihinden satın aldığım citroen C4 SX PK. Daha önce de aynı aracın makyajsız kasasına sahip olup yaklaşık 45 bin km kadar oldukça sorunsuz kullanmıştım. C5 ve CC satılınca evde sadece KA kaldı. KA ile de uzun yol yapmak zor olacağından gündelik uygun fiyatlı bir araca ihtiyacımız oldu. Bu ihtiyacı da C4 ile giderdik. Aslında D sedan 407 2.0 otomatik istedim ama hem hacim kaynaklı tüketim hem de tam oto şanzımanın olası masrafı ve km lerin yüksek oluşu c4 ün daha mantıklı bir seçim olacağını düşündürdü. 1 sene kadar binip yükseltiriz c4 ü de. Aracı 199500 km de satın aldık. Araçta 1 parça ön kaput değişim mevcut. Haricinde boyanan kısım yok fakat istanbulda günlük kullanımlarda olabilecek çizik , göçük vs ler mevcut. Bir de sağ kapı marşpiyel altında onarım gereken bir yer var. Kalanı ortalama bir aile arabası işte. Aldığım arkadaş bazı yerlerde boyasız göçük düzeltme yaptırmış. Aracın mekaniği oldukça düzgün, kurcalanmamış bir araç. ...
Yorumlar
Yorum Gönder