PAZAR TEMİZLİĞİ AYNA BOYAMA + JANT BOYAMA + GÜNEŞLİK DEĞİŞİMİ.





Pazar temizliği yaptık. Aynaları mızı pembe den griye dönüyoruz. Yeni jant larımızı zımpara yaptık. Boyalarımızın gelmesini bekliyorum. 

Gri ayna çok güzel olacak gibi duruyor. 




Şimdilik böyle devam edelim diğerini boyayana kadar. Rengarenk. 
Bi siteden hızlı cila almıştım sonuç güzel. 





Dayanamadım 3 mayıs 2021 iş çıkışı hemen boyamadığım diğer aynayı söktüm. Sökmek zaten 3 dk sürdüğü için boyama aşamasına hemen geçtim. 

Elimde ral 9006 boya vardı diğer aynayı da bununla boyamıştım. 


Son katı attıktan sonra renk kendine geldi. Kurumaya  bıraktım. 
04.05.2021 akşamı verniğini de atar bir gün de öyle bekletip montaj yapacağım
 
Jantları boyalı aldım ama boyası iyi değildi. 

Ben astara kadar inecek şekilde tüm jantları zımpara yaptım. 

Soldaki zımparası bitmiş sağdaki zımparası yapılacak olan jant. 


Tüm jantların ilk zmparası bittikten sonra marker kalem ile dolgu yapılması gereken yerleri  işaretledim ve bu alanlara çelik macun denilen malzeme ile dolgu yaptım.

Macun kuruyunca zımpara yaptım. 



1 jantta aşağıdaki gibi oldukça kötü görünen kaldırım sürtmesi vardı, macun bu alanı çok güzel doldurdu, zımpara sonrası sanki böyle bir hadise hiç yaşanmamış gibi sıfır yakın oldu jantımız. 


Macun öncesi işaretli jantlar.


Jantların kenarlarında ve yüzeylerinde ufak tefek dolgu yapılması gereken alanlar vardı, onları macunla doldurdum. 


2 jantımızın  astarını attım, astarlı hali kurusun sonrasında yine zımpara yapacağım. 

Boya öncesi son hallerini blog'a ekleyeceğim. 

















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SLK R170 -AMG

MEGAN II RS

PEUGEOT 107 MMT