___31.10.2023___ Cabrio alıcam cabrio alıcam diyee diyee aldım sonunda :) Bakalım bizi neler bekliyor. 1998 model, kendi içinde oldukça dolu bir araba. Temel olarak şunlar var, Amg tampon, Amg marşpiyel, Amg egsoz uçları. Alpine ünite+ Bose ses sistemi. 4 Adet hava yastığı. Kırmızı / siyah çift renk deri. Far yıkama, Koltuk ısıtma, Ve tabiki orjinal AMG jantlar. Şase den gelen donanım listesi aşağıdaki gibi. Hepsi aracın üzerinde. Abi kardeş pozu, garajdaki ilk sabahı :) RS yanında baya minibüs gibi duruyor. Gece 1-2 kare çektim, iç aydınlatmaları beklediğimden daha canlı. Şimdi biraz foto biraz yorum kısmına gelelim. 2 gündür sabah akşam kullanıyorum, biraz daha alıştık birbirimize. Sürüş hissi fena değil ama bi rs ile kıyaslayınca rs çok net önde o konuda. Arabanın görseli gerçekten müthiş, böyle baktıkça bakasın gelen bir araba. Yani hızlı olması çok da şart değil, gerçekten böyle tıs tıs dolaş arabası. Ses sistemi cidden iyi, bass ları baya arkanda davul çalıyorlar
Artık bizim de bir RS imiz var (RS=Renault Sport) İlk gördüğüm hali :) Çok heves ederek manasız bir otobüs yolculuğu ile vardık yanına. Memlekete gelip yapılacaklar listesinde başı çeken makarna olmuş kablolar. Afr / boost göstergesi tesisatları karman çorman. Kutup başından çekilmiş manasız kablolar. En sevmediğim amerikan park, direkt söktüm attım. Far tesisatı onarım. Enjektörler Megane 2 RS için orj olsa da 3rs lerin daha iyi olduğunu söylediler. Bu yüzden meg3rs enjektörüne geçtik. Bu geçiş esnasında araca ayrıca remap yaptırdım. stage 1 dedikleri remap işlemini uyguladık. 1.1 bar peak 1.0 bar cont. yürüyecek şekilde ayarımızı yaptık. Cıvataları temizlemeden takmıyoruz elbette. Bujilerimizi değiştirdik BKR8EIX İridyum olarak. 27nm tork ile sıktık. Çıkan bujiler bakımsız kaldığını gösterdi bize. Sİleceklerimizi aerotwinler ile değiştik. Öncesinde değişim yamadıkları için camı çizmişler. Klima gazımız yoktu, onu da bastırdık, klimamız güzelce çalışır hale geldi. 3rs enje
İlk defa bir aracı ticari kaygı ile aldım hayatım boyunca. Bundan önce tüm araçlarımı keyfi olarak marka model tercihini özellikle yaparak almıştım. Bu seferki araç garajda yaptığım işlerin boyutunu biraz daha ileriye taşıyacağım bir araç olacak. Aracı şanzıman arızalı olarak aldım, araç aslında alt yapı olarak toyota / c1 ile aynı. Piyasada bu alet peugeot 107 / citroen c1 / toyota ile aynı altyapıda 1KFRE Motorlu ve MMT / 2 tronic bir şanzıman var. Senso drive diye geçiyor bir sürü adı var. Alet aslında şöyle çalışıyor, Mekanik bir şanzıman üzerinde bizim yerimize pedala basan bir aktüatör var, bir de vitesleri bizim yerimize 2 den 3 e atan ya da 4 ten 3 e düşüren vites seçici bir de ecu elbette. Aracın hikayesi şöyle, forumdan @mikelazi abimde bu aracın citroen c1'i var. Face de aracı görüyor ve beni etiketliyor. Aradık görüştük sahibiyle, aracı yaptıramamışlar, araç p0900 hatası veriyor. BU hata: Debriyaj Ayar Elemanı Devresi / Açık Gözüm kesince ben bunu
Yorumlar
Yorum Gönder