Citroen C5 ile 08.06.2024 tarihinde yollarımız kesişti. İlan fotolarını ekleyeyim önce, sonra nerden nereye gelmişiz bakalım. Noter sonrası ilk pozlar. Garaja geldiğimiz anda abili kardeşli çektim hemen. Bakımını da aynı anda halledeyim istedim kafamdan çıksın. Sağ olsun parçacı 3 filtrenin 2 sini hatalı vermeyi başardı. Gittik değiştirdik. Sökülen temizlenmeden takılmaz, o yüzden ilk yağ çubuğu ile başladım. Kaput altı sanırım ilk defa temizlik görüyor. Çok pisti. Temizlik öncesi hali. Durum vahim. est forclean baya güzel iş çıkartıyor. Tapa pulunu bakır olarak bulamadım, oringli olandan aldım. Mazot filtremiz bosch olarak değişti. Sarı yağ işareti oldukça pisti temizledim. Yağ filtresini 25nm tork ile sıktım. Hastaya serum bağladık :) Fren hidroliği rengi hoşuma gitmedi. Elimde 2 kutu dot4 vardı. Haznedekini çektim komple dğeiştirdim. Rengi baya koyulmuş. Farlar da ilgi istiyordu, gerekeni yaptım elbette. Parlatma sonrası farlar çok güze...
Artık bizim de bir RS imiz var 23.03.2023 de sahip olduk. Blog 1 defa silindi ondan konu açılışı haziran görünüyor. (RS=Renault Sport) İlk gördüğüm hali :) Çok heves ederek manasız bir otobüs yolculuğu ile vardık yanına. Memlekete gelip yapılacaklar listesinde başı çeken makarna olmuş kablolar. Afr / boost göstergesi tesisatları karman çorman. Kutup başından çekilmiş manasız kablolar. En sevmediğim amerikan park, direkt söktüm attım. Far tesisatı onarım. Vites körüğünü yeniledik. Enjektörler Megane 2 RS için orj olsa da 3rs lerin daha iyi olduğunu söylediler. Bu yüzden meg3rs enjektörüne geçtik. Bu geçiş esnasında araca ayrıca remap yaptırdım. stage 1 dedikleri remap işlemini uyguladık. 1.1 bar peak 1.0 bar cont. yürüyecek şekilde ayarımızı yaptık. Aşağıdakiler Megane 3 RS in enjektörleri. Uçları 2rs e göre daha uzun. Cıvataları temizlemeden takmıyoruz elbette. Bujilerimizi değiştirdik BKR8EIX İr...
FORD KA TURBO Arabayı istanbuldan oldukça bilgili bir abi den aldım (56 yaşında) Güzel işler yapmışlar KA için biz de alıp daha da iyileştireceğiz zamanla. Araç stock motor üzerine inşa edilmiş bir turbo sistem ile hareket ediyor. Parçalar: 75mm düşük sıkıştırma d16 piston, Newman ın 260 dereceli egzantrik Garret Gt2052 turbo . Hks BOW 3 bar yakıt regülatörü Ecumaster Digital Ecu Tuner 3 piggyback Custom emme manifoldu 8 enjektörlü. Oil catch can, İntercooler HKS Electronic Boost Controller EVC İnnovate AFR / OİL TEMP / OİL PRESSURE / WATER TEMP / SHIFT LIGT / BATTERY Autometer RPM Fidex custom krom emme manifoldu + sona kadar krom düz 51 lik sistem, sonra warex QUAİFE LSD Hidrolik El freni, Fiesta ST150 MK5 280 mm ön fren sistemi. Bagajda güzel bir kendinden amfili subwoofer ve kapılarda 15x7 pioneer ovaller var. Oem teybe BT uygulaması yapılmış güzel çalışmakta. 114 bin km de bize geldi, 2. araç ...
Yorumlar
Yorum Gönder