MEGANE 3 COUPE 1.5 DCİ 2010 MODEL

 31.01.2023 İtibariyle patates ile (c1) yollarımızı bu araç ile takas ederek ayırdık.

İlandan aldığım fotoları eklemiş olayım. 












Aldığımız gibi tabi ki her zaman olduğu gibi garajda söktük taktık. 

Coilover var araç üzerinde ok fazla basık, yukarıdaki fotolardan da görüleceği üzere. 

Coil'i kaldırdım araba kendine geldi resmen.







Yapılacak çok işimiz var, 

Ön amortisörler komple alındı, yaylar spor yay olarak eibach 35mm olarak alındı.
Yağ filtre bakımı  z rotlar  soğutma suyu,  yağ soğutucu vs. Bakımı kendim yapacağım amortisör değişimi dahil bakalım nasıl bir süreç olacak. 



Bagaj yazısını hatalı yapıştırdım, çıkarması zor oldu gerçekten. Dikkat etmek lazım bu tür işlemlerde.




Yazıları arabanın üzerine koymuştum, garajdan çıkarken üstünde unuttum ve çoğu düştü. Yeni yazı sipariş ettim. 


35mm eibach yaylarımız montajlanmayı bekliyor. 



Abi kardeş bir pozları olsun. 


Bagaj yazımızı 2. de düzgün şekilde monte edebildik. 








Tampon çerçevelerimizi de taktık,























Plakalık lambalarımızı da yenilemiş olduk. 










Silecekleri sökmek için bir aparat yaptım, kaynak işi için ekstra destek gerekti ama olsun.  




Ayna kapakları geldi,  fluence ile aynı sanarak aldım, dış gövde birebir aynı ama ayna içinde kalan tırnaklı kısımların karşılıkları aynı değil. Bir şekilde oturturum ben bunları.



Bagajda zaman zaman katlanır bisiklet vs taşıdığım için ve diğer araçlarımda da kullanıp memnun kaldığım için 3d havuz aldım. Basit güzel ve makul fiyatlı ürünler. 



Araç kadranı ve diğer kumandaların ışıkları beyaz, o yüzden daha önce c1 de memnun kalıp kullandığım led lerden yeniden aldım. Tavan lambalarını söküp temizledim ledlerini taktım geri monte ettim. Ciddi kirliymiş lamba içleri, araç içi aydınlatma aşağıda görüleceği üzere çok iyi oldu. 





Biraz da pasta ve polisaj ile bu hale geldi. 


Kumanda dan aç kapa yapınca içerideki aydınlık bu. 

Foto akşam vakti ışıkları kapalı garajda çekildi. 

























































Zorlu bir süreçten sonra amortisörleri değiştirip yayları taktım. 










olmazsa olmaz distile su + total glacelf ile sıvı bakımımız da tamamlandı.










20.02.2023 tarihinden yedek anahtarımızı da yaptırmış olduk.


























































İç aydınlatmadan sonra direksiyonu boyadım.

Öncesinde oil catch can yaptım. 





Sonra direksiyonu boyadım,  sonuç güzel oldu. Ben memnun kaldım.





Araç  ile vedalaştık,  forum ortamlarından tanıştığım bi abim'in arkadaşı aldı. 

Araba sayesinde yeni dostluklar kurduk :) 

Güzel günlerde kullan Murat :)




































































Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SLK R170 -AMG

MEGAN II RS

PEUGEOT 107 MMT