YAMAHA TRICITY

Bu gün xmax 250 mizi yamaha tricty ile takas ettik. Uzun zamandır denemek istediğim bir modeldi. 

Xmax bize şehir içi için biraz fazşa büyük geldi. İlk izlenim gayet olumlu, viraj kabiliyeti ve verdiği güven gerçekten başarılı bulduğum özelliği oldu. 

Kötü tarafı ayak koyma kısmı xmax e göre çok dar ve rahatsız. 



































Güzelce yıkadım,  Egz. koruyucu boyanınca güzel oldu gerçekten. 


Elcik ve ön cam  folyosu çıkmış ve zımparalanmış. 


Ön camı gri yaptım gayet iyi durdu.














Boyadığım elcikleri taktım, sonrasında lastik değişimi ve yağ vs bakımı için komple arka kısmı dağıttım.  Kayışın durumuna bakmak için de varyatör kapağını söktüm.  Ufak bir iki onarım var onları  halledip takacağım. 














En son dağıtmıştık şimdi toplayalım artık. 





































22.07.2023 İtibariyle sevdiğim bir arkadaşıma satılmıştır. 




































Yorumlar

  1. Hocam 607 ile anılarını okudum senden bir ricam olacaktı 3.0 samzunam halatı lazım tanıdığın ettiğin usta varmı bu konuda yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, maalesef böyle bir tanıdığım yok. Ama eski halat ve hattı üzerinde ise bu tür halatları yeniden yapan yerler var sanayilerde, geçmiş olsun.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

SLK R170 -AMG

MEGAN II RS

PEUGEOT 107 MMT