DS3 1.6 E-HDİ 2010 MANUEL

 Hiç hesapta olmayan bir araç alma süreci oldu :) 09.03.2024 de ruhstına adımızı yazdırdık. 

Güzel bir arkadaş tan satın aldık. 

Evde SLK / Megane 2RS varken bi anda 3. araba DS3 oluverdi. 

Arabayı da sevdim,  250 km kadar karma kullanım yol yaptım gayet hoşuma gitti.

Bu foto 2017 yılından, aracı aldığım arkadaşa geldiği hali.





Kırmızı paçalıkları sökmek için tekerleri sökmem gerekti. 






Bilstein amortisörler :)
























Teyp için bt yapalım dedik ama modül bozulunca olmadı. 

Yeni modül aldım onuna işi çözdüm görselleri daha sonra ekleyeceğim.




Bozulan modül.



Cooler hattında bir rüzgar sesi vardı, onu bulduk düzelttik.  slikon hortumları temizledik yerine taktık.








Üzerindeki jantları sevmemiştim. Aşağıdaki jantlara geçiş yaptık. 

Lastik dotlarımız 2017 idi onları da riken marka  41. hafta 2023 üretimi 205 45 17 ler ile yeniledik.


























Paçalıklarımızı da taktık gayet şık oldu.






catch can 3d çiziminden 1 kare.



23.03.2024 günceli olsun.  Yağ bakımı yaptım. 

Ön tampona krom çerçeve görüntüsü kazandırdım.  162.500 KM 





































Plakalarımız geldi,






Oil catch can imizi de uyku tutyamayan bir cumartesi sabahı  bebek maması kabı biraz hortum biraz rakor biraz da el emeği ile hallettik. 


























Bu catch can i de solid de çizdim. Solid tarafında bana çok şey öğretti bu çizimi yapmak.






Direksiyon zamanla eskimiş, deri boyası yapalım dedim.





















Daha önce krom çıta / nikelaj yapmaya çalışmıştım ama istediğim gibi olmamıştı. 












28.04.2024 de  pcv membranı ve kapağını değiştirdim.


















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SLK R170 -AMG

MEGAN II RS

PEUGEOT 107 MMT